Visst är det skönt att ha en vän som alltid finns där?
Visst jag kan va ärlig att jag har snackat skit om henne när vi har bråkat & hon har gjort det om mig.
men vill ni veta en sak? ingenting kommer kunna förstöra våran vänskap.
det är hon som har hjälpt mig i dom svåraste sitatuinerna, vi har känt varandra i 4 år ungefär.
och jag vet inte hur mycket vi har delat, för mycket så man inte ens kan räkna.
varje gång jag har fått panik ångest så har hon alltid hjälpt mig, och jag är så jävla glad att ha en sån vän
dom gångerna jag mår dåligt ringer hon mig och föklarar hur mycket jag betyder & helt plöstligt mår jag bra.
Älskar dig tills mitt sista andetag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0