allt försvann på en kväll för en annan kille

är så trött på att bli sviken av mina '' vänner '' är så arg att jag litar på alla, fast ni bara sviker mig.
och jag trodde du aldrig skulle sjunka så lågt att såra mig, jag trodde bättre om dig.
allt vi har gjort i våra dar. och nu bara står jag här, ledsen & sårad. medans du är på andra sidan och är lycklig.
men vänskapen är borta föralltid. jag behöver bara en för att kunna överleva och det är tove.
hon som aldrig har sårat mig, skiter i alla andra. ni får leva erat liv & du tjejen på andra sidan, kom inte sen när du är sårad. för då är jag inte kvar, det är du som har valt bort vänskapen för en kille :) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0