cry me a river

Godmorgon! förlåt om jag inte skrev så mycket igår, men hade ingen lust beronde på massa saker.
drog iallefall ut och träffa tove, sen tvinga hon mig till markusskolan. så drog väll dit o träffa alla.
var ju ett tag sen, så det var rätt skönt faktiskt! drog hem runt 7, satt vid datan. sen ringde älskling mig
så jag blev direkt på bättre humör, och vill säga tack till min bästavän som har hjälpt mig♥
låg och snackade med han några timmar, sen somnade han så jag gick också och la mig
vaknade runt 7 imorse av att min katt höll på o busa, sen somnade jag om tills pappa kom hit och fyllde i massa övningskörningspapper! ska alldeles strax äta, sen får vi se vad dagen bjuder på. puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0