lite om mitt liv..

Vänskap -  Har alltid haft lätt att lita på folk, har alltid varit den som har fått vänner jättesnabbt. kanske redan efter efter första gången jag träffar någon så litar jag på den. har alltid haft tider då jag har varit jättebra vän med en, men efter nån månad så träffas man inte längre och den fövandlas till nån man knappt känner. förra sommaren var jag bara med donna hela tiden, vi höll ihop hela tiden och jag trodde vi skulle hålla ihop länge, nu säger vi bara hej till varandra. och nu i våras umgicks jag bara med moa hon kom hit nästan varje dag i veckan även fast hon bodde i mora. sen bara slutade vi snacka, och nu hela sommarlovet har jag bara varit med tove. men hon är verkligen min andra halva som ni vet. har ju känt henne hur länge som helst, men vi har aldrig haft så mycket kontakt som vi har nu, känns as bra att ha en vän som man vet man aldrig kommer tappa kontakten med och hon har funnits när alla har skitit i mig. världens bästa är hon! 
 
Kärlek - Tycker kärleken verkligen suger, det känns bara rätt ibörjan men sen är det ett jävla helvete och glömma personen också. hade min första kärlek i vintras har nog aldrig varit så jävla kär satte mig i sitatuioner jag inte borde ha gjort. och trodde jag absolut aldrig skulle komma över honom, men nu står jag här och har faktiskt gått vidare nått jag inte trodde. det tog ungefär ett halv år för mig, men det var det faktiskt värt. sen hade jag ju kevin också, tyckte om honom som satan. men det var långt mellan oss, vi bråkade hela tiden & var olika. men ändå tyckte jag om honom grymt mycket, första natten utan att inte prata med honom i telefon, men är faktiskt glad just nu. var ledsen bara för stunden och jag tycker verkligen mitt liv är toppen! life moves on ' 
 
Familj - Vet inte vad jag ska säga riktigt, har gått igenom massor i hela min barndom som jag inte borde ta upp här, men har haft det jävligt svårt. ingen pappa som har brytt sig nått, bara gjort mitt liv värre. men jag står här med världens bästa mamma och jag är faktiskt glad fast jag inte har nån såndär pappa, han är nästan okänd för mig! sen har jag min syster, finns verkligen ingen bättre. även fast vi verkligen kan hata varandra, men jag är glad att ha någon som förstår. sen har jag ju 2 bröder. några jag inte står alls nära, dom har svikit min mamma som fan. fick se henne ledsen varjedag förut, det var nog det jobbigaste. men det svider att kalla dom mina bröder eftersom dom har svikit oss, men trots allt dom har gjort så är dom mina bröder och jag kommer alltid älska dom ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå du skrev förut på en annan blogg ibland att du skulle till din pappa, och att du tyckte om honom osv? Undrar bara!

2012-08-17 @ 15:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0