min bästavän

Eftersom jag vet att liam läser min blogg, så tycker jag han ska få veta hur mycket han betdyer för mig
han är den absoluta bästa killkompisen jag har. jag är faktiskt lyckligt lottad att jag har funnit en kille som han
han är exakt som mig, han vet nästan allt om mig. han är verkligen en del av mig.
visst, 2009 var vi tillsammans. han var min första kärlek, men allting krossades efter några dagar
och jag trodde vi aldrig skulle kunna få en sån här kontakt som vi har nu
liam, jag vill säga tack för alla dagar du har funnits för mig. alla gångerna jag har varit ledsen har jag alltid berättat det för dig och du har funnits där för mig, med öppna armar.
och jag vill att du ska veta att jag gör verkligen allt för att få dig att må bra
det är ingen som kommer våga såra dig, för du vet att jag står bakom dig och backar upp dig.
du är min egna lillebror jag tar hand om dig som min bror. jag är rädd om dig och det vet du.
jag hoppas verkligen du tar åt dig av alla ord som jag har skrivit nu, för allt kommer från hjärtat.
förlåt för mina misstag, förlåt för dom gångerna jag har sårat dig liam
du är mitt allt. true friendship never ends ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0