nytt kapitel, nytt liv

Vet att min bloggning har sugit, men jag orkar seriöst inte blogga längre orkar knappt vara med mina vänner eller gå till skolan. jag har så himla många tankar, ena dagen är jag skit glad och sen kan jag sitta och böla som om jag vore 2 år. men jag bara faller för fel killar som säger rätt saker till mig sen blir man dökär. det är så jävla jobbigt!!
och just nu är jag i den situationen, och jag vet fan inte hur jag ska komma ur allt. 
har så många underbara vänner som stöttar mig & jag vill säga ett stort tack till er ♥ just nu känns inte mitt liv okej, jag sitter inne på en fredag medans alla andra är ute eller är på qulturhuset & här sitter jag. 
idag när jag kom hem brast det bara ner när jag satt och snackade med mamma om allt, kunde inte hålla mig. kände gråten i halsen. jag har börjat med saker jag inte borde ha gjort, och nu är jag i 2 jävla situationer & jag vet inte hur jag kommer orka detta. men jag tänker inte ge upp, jag är en stark kämpe. har varit fittig mot många av mina vänner bara för jag känner mig såhär, jag tror nog jag inte har mått såhär dåligt på länge & jag vill verkligen säga förlåt till alla er. jag tänker börja om mitt liv på nytt & ett helt nytt kapitel.
tänker sluta va ute på kvällarna själva och sitta och tänka för mig själv för nu är det min tur och börja om.
'' det känns konstigt att bara va vän med han för jag känner så mycket mer '' 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0