tråkighet

Visste ni...
att jag vill ha - tillbaka min katt

att min senaste kyss - var med kevin

att jag lyssnar mest på -  bra musik

att jag pratar -  mycket

att jag inte gillar - tårta

att jag avskyr när folk pratar - skit
att kärlek - är den underbaraste känslan just nu
att jag gillar att - snacka telefon med kevin
att jag alltid kommer att - ha tove som min allraallrabästavän
att sist jag grät var - idag
att min mobiltelefon är - i soffan
att när jag vaknar på morgonen - så tänker jag på kevin
att innan jag går och lägger mig - så snackar jag i telefon med kevin
att idag har jag - tagit farväl av en del av mig.
att jag just nu tänker på - kevin
att i kväll ska jag - dygna med kevin
att i morgon kommer jag - träffa min bästavän
att jag hoppas - att kevin kommer nästa fredag
 
Har du...
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? aa
Någon som du hatar? hatar ingen. men ogillar vissa
Vem kramade dig senast? tove trorjag
Vem pussade dig senast? kevin
Vem ringde dig senast? okänd
Vem ringde du senast? kevin
Vem var hemma hos dig senast?- jenny
Vem var du hemma hos senast? - louice
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? ja.
Har du skrattat idag? - haha ja

Att jag..
Är singel? - nej
Svär ofta? -  haha
Sjunger i duschen? - ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - nej
Skrattar åt dina egna skämt? - haha, always!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - nej
 
Att jag har?
Piercingar? - nej
Syskon? - 3
Jobb? - nej
För många vänner? - har dom jag behöver
Rymt hemifrån? - ja
Bra självförtroende? nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? - jaa
Varit kär? - ja
Somnat i skolan? - haha ja
Tappat bort mig i min hemstad? - haha jadu, kommer trdu ihåg patricia ? ;)
Sett en fallande stjärna och önskat? - aa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja
Smugit ut utan lov? - ja
En hemlighet som ingen annan vet? - ja
Sovit en hel dag? - typ
Somnat gråtande? - jappp
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - nej
Blivit generad inför folk? - haha. ja (a)
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - har jag säkert
Ätit musslor? - ja
Varit på en festival? - ja
Blivit kallad player? - ja
Färgat ditt hår svart? - nej
 
Vad?
Längtar du till mest just nu? - imorgon & nästa helg
Ska du göra i helgen? - va med bäästavän
Har du för kläder på dig ? - leggins & kofta
Gjorde du igår? - typ ingenting
Ska du göra på nyår?- ingenaning
Åt du senast? - godis
Har du för mobil? -  htc
Vad köpte du senast? - cola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0