hemma

HEJ, äntliiiiiiiiiiiigen hemma! åh fan vad skönt, fast det var rätt skönt o komma ifrån avesta en stund också.
som jag ser har mina tjejor bloggat lite åt mig, bästani♥ men vad jag har jag gjort där borta?
har inte gjort ett skit solat, åkt lite cross med mina pojkar där uppe. eller bara i slutet, dom kom typ när jag skulle hem, fatta otur typ?!?!? kom hem runt 8 iallefall, åkte runt halv 3. drog direkt ut med johanna,moa & basse
och några till, och kom precis hem.. hahaha, och jag vet inte hur många gånger tove har sagt att hon är glad att jag är hemma? och har saknat mig? min bästavän dedär, fan vad jag har saknat henne. helt otroligt. kommer ALDRIG åka utan henne nå mer såhär länge, isf tar jag med henne :D:D 
ni får lite bilder imorgon, för nu ska jag njuuuuuta vid datan. puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0