just a dream

Hej! blev som sagt lite dålig bloggning igår, hinner aldrig blogga :( det suger! men försöker göra det bästa av allt :) va först på stan med jenny igår. hittade en byxdress & ett par trosor. sen fikade vi lite snabbt, sen drog vi till markusskolan då kom alla osv, fast vi får ju inte va där längre. bara för vi festar,klottrar osv där! så nu är vi i karlberg istället ;) haha! jag o tove åkte iallefall lite moppe i slutet på kvällen. åkte med rodelio&felix, fyfan trodde jag skulle dö. men sen bad jag rodelio skjutsa mig till linus♥ så vi umgicks lite, sen åkte jag moppe med han till bengtsbo för han skulle kika på nått. sen drog jag direkt hem, kan säga att jag frös ihjäl :( så är försyld, men det var det lätt värt ;) idag ska jag va med dom andra som vanligt. MÅR TOPPEN, hehehheh. men ska kila. puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0