södra sidan

Godmorgon! orkade inte skriva nått igår, kom hem runt halv 1. hade faktiskt rätt så kul innan min mamma ringde och sa att min bror&syster låg på sjukhuset, dom hade våltat med bilen :( så drog hem nån timme efter hon ringde.
och låg vaken till min syster kom hem runt halv 3, det första hon gjorde va o grät i min famn. älskade syster♥
usch inge kul var det iallefall. mamma väckte oss nyss eftersom vi måste va pigga ikväll så vi kan sova tidigt, ska ju åka kryssning imorgon såndär dagskryssning med syster,mormor,mamma,lotta. vi ska upp runt 5 på morgonen imorgon, kommer totalt inte orka. men jaja! sen på söndag ska jag tagga grönalund/stockholm med bästavän.
YEY. älskar verkligen livet :D:D men ska lyssna på musik. skriver sen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0