Tove Lindeblad Johansson♥

vi ställer alltid upp för varandra och andra nära personer i våra liv.men just madde och tove går inte att dela på den som klarar det är värd en fet guldstjärna.
jag kommer alltid älska min bästavän. det finns verkligen ingen bättre än dig
jag kan va bitchen mot dig, slå dig. skrika åt dig, men ingneting kommer någonsin kunna skilja på oss
våran vänskap är starkare än allting annat, vi brukar slå varandra hela tiden och vi kommer aldrig överens.
HAHA. men du är min syster & den bästa i världen♥ vill säga tack för att du alltid har funnits där
alla gånger jag har gråtit, varit sur eller arg så är du den första jag ringer. 
du är den som får mig skratta och le när jag verkligen behöver det som mest.
vet att jag kan va riktigt sur på dig, men jag vill bara ditt bästa och det vet du oavsett vad.
jag vill att våran vänskap ska hålla föralltid. även fast vi har våra bråkstunder.
du har alltid hjälpt mig genom allting. vi har känt varandra i 5 år, och vi umgicks hela tiden förut.
men nånting hände, och våran vänskap bara sprack. men nu är vi tillbaka och jag kommer aldrig släppa dig
ingen kan få mig att garva så jävla mycket som du får mig. vi kan bara sitta och garva åt ingenting.
'' alla dagar i adams epa, dagen/kvällen på speedway, när du garva så du inte kunde gå, när linus puttade dig i en taggbuske, alla nätter '' vi har 1000 minnen jag aldrig kommer att glömma. även fast vi kanske kommer inte ha så mycket kontakt nu när skolan börjar, så kommer jag alltid att finnas där om du behöver mig, du har mitt nummer du vet vart jag bor osv. du vet att det bara är att komma, för du är min syster&min bästavän och det har du alltid vart. tack för att jag få skämma ut mig med dig, det är nästan så vi knappt kan gå ut längre, eller vad säger du ? ;) haha! jag har många vänner, många riktigt bra vänner. men absolut ingen bättre än dig, ingen kommer ta din plats. jag kommer aldrigaldrig att lämna dig igen som jag gjorde när jag åkte till norberg, jag åkte när du mådde som dåligast. jag oroade mig varje kväll innan jag skulle sova, jag hade ingen täckning där uppe, kunde inte prata med dig. har så många skuldkänslor när jag bara lämnade dig i skiten den skiten vi skulle gå igenom tillsammans, nästa gång jag åker nånstans får du följa med, annars vägrar jag att åka och det kan jag lova dig. du har gjort mitt liv till att leva lättare. du och jag är som piff&puff. vi kommer alltid hålla ihop även fast vi flyttar tusen mil ifrån mig så kommer vi ändå hålla ihop även fast vi får massor av nya vänner, right?
det värsta som finns är att se dig att må dåligt, det får mig att må dåligt. när vi satt där och gräta och skratta samtidigt vi ba '' JAG KOMMER GRÅTA '' haha. men de slutade med att du satt där vid min sida och stötta mig och inte grät. mina tårar bara sprutade men du stod där som en äkta vän och höll dina tårar inom dig bara för min skull. det är ingen som har gjort det. ibland vill jag döda dig, ibland kan jag hata dig mer än allt. men det är verkligen riktig syskonkärlek, ellerhur? när jag är med dig kan jag nästan aldrig andas, för vi sitter bara och verkligen skrattar. fast sen kommer vi på vad vi garvar åt och det är typ ingeting eller åt en vägg. haha
vet att du har det tufft nu. jag lovar att jag ska stötta dig, är glad att du har skaffat dig en stor kärlek och sen har du mig. vi ska göra allt för att du ska må dåligt, vi kommer stötta dig oavsett vad. förlåt för alla dåliga stunder vi har haft. om du lämnar mig, kommer jag lämna ALLT. och det kan jag lova dig. för du är min andra halva. en halva jag inte kan leva utan. vi har varje dag ända tills skolan börjar, och dom dagarna ska vi göra våra minnen minnesvärda det kan jag lova dig. jag vill att du ska va stark, jag vet att du är stark. starkare än någon annan! 
Du betyder så mycket för mig tror ingen förstår hur mycket. men jag vill iaf att du ska veta att du har en sån stor plats i mitt hjärta och den platsen kan ingen ta. alla minnen med dig är något man aldrig glömmer, du är en sån har aldrig någonsin vart såhär tajt vän med dig som nu. det känns as bra att ha det såhär mellan oss för jag litar verkligen på dig och kan prata med dig om allting och du förstår mig alltid på rätt sätt. 
jag kommer göra så du kommer bli lycklig. du är min bästavän genom eld och vatten♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0