♥♥

wiiiie! nu ska johanna gästblogga åt maddiiischhh!
madde är en sån sjukt underbar tjej &jag älskar henne jävligt mycket!
och den som är taskig mot henne tänker jag låsa in i en bur med sengångare :')
men ah! Madde stöttar mig genom det mesta i mitt liv justnu.. 
och hon får mig alltid att le, även om jag är deppig, hon är helt enkelt världens mest underbaraste människa♥
och hon är ju såjävla cpsnygg så jag blir så avis att jag ska köpa hennes face, ba såru vet!
&jag vet att jag alltid kan snacka med dej madde, när nått är fel så är du en av dom allra första jag berättar för.
för jag vet att du inte dömmer mig osånt, &ibland kan bli lite dampiga tillsammans, HAHA...
Älskar dig till månen &tillbaka gumman!♥♥
helt klart världens finaste tjej! och hon är MIN♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0