ett halv år - 6 månader

Idag är det hela 6 månader sen jag förlorade min livs största kärlek. fattar inte ens varför jag skriver det här?
varför ska jag slösa mer tid på honom. han har aldrig gett sin tid till mig, detta är rätt onödigt.
men ändå saknar jag honom. eller nej, inte honom. den han var mot mig, visst. vi kunde också ha våra
stunder där vi bråkade, småsaker blev till stora saker. och en gång var det så stort men ändå litet
så det nästan ledde till slutet. men båda kämpade, ingen gav upp. även fast våra krafter hade tagit slut.
har aldrig känt en sån här enormt saknad till honom. undra månger gånger jag har sagt till honom att jag har
gått vidare. hur många gånger jag har sagt att jag skiter i honom. men jag har bara ljugit för honom.
vill inte visa mig svag, vill inte visa mig ledsen. vill visa att jag är starkare än honom, och inte sjunker så jävla
lågt mot honom som han gjorde mot mig i slutet på vårat förhållande. folk undrade hela tiden varför jag aldrig lämnade honom tidigare. men jag älskade honom för mycket, ville inte ta ett sånt stort steg att gå ur mitt förhållande med den jag älskade mest på jorden. men jag kommer inte ge upp. inte än iallefall
I'm gonna be strong. and move on whitout you.

Kommentarer
Postat av: llouiceolsson * ♥

- du klarar det här gumman, de vet ja!

jag älskar dig! ♥

2012-06-12 @ 17:45:39
URL: http://llouiceolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0