hey i heard you were a wild one

Hej nu har jag precis kommit hem. slutade skolan vid 11, satt bara i aulan, tog kort & fick betyg.
blev faktiskt rikigt nöjd :) kom hem runt 12. så jag hann bara käka lite snabbt, sen direkt ner o kolla på kusinen.
Grattis bästa du!! sen drog vi hem till henne o va där med släkten och käkade lite sånt. mysigt! 
sen var jag att tvungen att dra vid halv 6, skulle in på apoteket. eftersom jag har en vagel i ögat, så köpte nån salva.
hann inte va med fanny idag, orkar verkligen inte. är helt död efter att har gått så mycket.
men nu ska jag byta kläder och sånt! juste, det går inte o överföra bilder från mobilen heller.. ska försöka fixa det sen.
puss! 
sakna kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0