kvar här i dimman

Hej nu är jag hemma! hur mår ni? själv mår jag inte sådär jättebra, kunde ha varit bättre menmen..
alla har vi väll våra dåliga dagar, har iallefall spenderat lite av min kväll med massa härligt folk på streetdiscot.
det blev skumdisco, så jag är jävligt blöt ;) men kul hade vi iallefall! orkade inte va kvar nå mer
bara för jag frös, och har så jävla ont i min vagel. usch, inte okej! 
imorgon ska jag iallefall träffa donna, om det blir fint väder ska vi tälta. men det ska regna..
så får väll hoppas på att vädret ljuger ;) mitt sommarlov har börjat riktigt bra känner jag! 
dock saknar jag klassen... ): men nu ska jag byta kläder och lägga mig isängen och försöka sova.
hörs imorgon, puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0