live my life

Godmorgon mina pärlor♥ har ni sovit gott? det har verkligen inte jag. värsta natten jag har haft på länge.
låg vaken till ungefär 5? och jag var hur pigg som helst, kunde inte ens stänga mina ögon..
så det blev att lida till sömns typ? haha. tänkte att jag skulle dygna, men ville inte va trött tills idag 
eftersom min moaaaa är på påväg hit! :D som sagt vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt än.
sämst väder, spöregnar och kallt. så vi kanske bara är kvar i avesta eller nått?
spelar ingen roll för mig hur vi gör, bara jag får umgås med henne! :D hihi! 
men ska börja fixa mig, och sätta i löshåret. har dock inte fattat hur man ska göra riktigt, men ska ialllefall prova.
det är typ 2 cm längre än mitt hår. så det syns inte! 
men ska fixa det nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0