sätter punkt vänder blad och går vidare

Hje! nu är jag hemma från norberg, kändes lite surt att åka därifrån.. 
träffade ju världens gulligaste personer igår!! åh :(:( tänk att livet ska va så svårt ibland.
och det gjorde inte alls det bättre när jag fick reda på en sak fuckkärlek
som tur har jag haft moa på min sida hela dagen så har setat och pratat med henne.
Åh min bästa!!! så mår ganska bra, försöker iallefall tänka på lite annat :) 
och sen kanske hon ska komma imorgon och sova här tills söndag. hur najs?!?!
så kanske vi drar till fagersta och kollar studenterna :) så det blir säkert jättebra!
men allting är inte bestämt än, så vi får se helt enkelt. men nu ska jag dunka musik, HÖRS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0