tänk om du också förstod

Hej dålig uppdatering, men har som sagt varit ute och kom nyss hem för 5 minuter sen.
träffade patricia i någon timme, sen mötte jag tove. drog till karlberg och träffade moa&johanna.
snackade lite där, sen drog dom till q och jag o tove till markusskolan och träffade liam&adam.
sen drog adam efter en stund, så liam var med oss en stund. sen drog han också hem 
och jag och tove drog till evelina och snackade lite osånt! 
imorgon ska jag åka till norberg med liam antaligen tror jag? och va med louice och massa härligt folk
så sover även kvar där till fredag! ska bli riktigt kul faktiskt (a)
men ska äta något nu sen lägga mig i sängen, hörs imorgon! godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0