tove som bloggar thihi ;*

Du betyder så mycket för mig tror ingen förstår hur mycket. men jag vill iaf att du ska veta att du har en sån stor plats i mitt hjärta och den platsen kan ingen ta. alla minnen med dig är något man aldrig glömmer, du är en sån man dampar sönder med och det älskar jag hahahaha. men alla gånger du funnits där för mig när ingen annan fanns där, det betyder så sjukt mycket. har aldrig någonsin vart såhär tajt vän med dig som nu. det känns as bra att ha det såhär mellan oss för jag litar verkligen på dig och kan prata med dig om allting och du förstår mig alltid på rätt sätt. jag kommer alltid göra allt för att få se dig lycklig, jag älskar dig min finaste !! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0