TRUE FRIENDSHIP NEVER ENDS

Fattar inte riktigt hur en sån fin vän som min bästavän är orkar stå ut med mig.
visst vi träffas inte ofta, men det är så himla skönt att ha en vän så långt ifrån en. för då får man känna en
saknad och en lättnad när man träffas sen. vi har delat så mycket på en sån liten stund.
jag vet alltid att jag kan vända mig till henne oavsett vad jag mår dåligt över, så är hon alltid den som får mig att må bra. som hjälper mig i dom svåraste situationerna som ingen annan skulle kunna hjälpa mig med.
jag kan va kaxig,bitchig,sur,arg,ledsen men ändå står hon kvar som en vän och hjälper mig.
oavsett om jag har gjort fel, så är det alltid hon som har tagit steget och sagt förlåt. kan inte beskriva henne med ord. hon kommer alltid att vara den bästa för mig, oavsett vilka vänner jag får. 
ingen kommer aldrig få mig le lika mycket som hon har fått mig att le. 
Vi delar tårar,bråk,skratt. men framför allt Vänskap♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0