önska jag kunde bli lycklig snart

Hej, ja som ni ser har jag inte haft tid o bloggat sov ju över hos donna igår till idag.
eller vi sov i tält, den roligaste & läskigaste kvällen på länge.. kan ju föklara varför också,
jag o donna låg och snackade med robin i telefon vid halv 1. sen hör vi några utanför vårat tält.
som säger '' kom vi drar det är ändå ingen där inne '' så jag o donna höll på o skita ner oss.
så vi spraaaaang ut ifrån tältet, och där stod. ahmed,danne & alex. ochja, det var pinsamt.
dom bara stod o asgarvade, och jag o donna typ sket på oss. men ah iallefall, dom va med oss typ halva natten.
och jag har fan aldrig garvat så jävla mycket i mitt liv. helt sjukt. sen drog dom, så ringde vi alex
snackade med han. och sen somnade jag direkt, det var skapligt kallt. och fullt med myggor.
så har 2 söta myggbett i mitt ansikte (a) vi vaknade vid halv 11, käkade o sånt. sen drog jag hem och vaknade nu
är jävligt trött, så kommer nog inte somna inatt ;) jaja! 
ska käka nått nu, puss! 



Kommentarer
Postat av: donna :)

Hahhaha, fan va kul vi hade! Måste göras om!!<3

2012-06-12 @ 00:29:42
Postat av: moa<3

haha åh saknar er två, minnen från den kvällen på bilden<3<3

2012-06-15 @ 10:59:09
URL: http://http://moalouisejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0