whitout you

aldrig har en människa fått mig att känna som du fick mig att känna.
jag har aldrig varit så glad som jag va i ditt sällskap. har aldrig saknat någon så mycket som jag gjorde
när du inte var där jag va. jag har aldrig riktigt insett vad allt betytt förens jag träffa dig
jag har aldrig mått så dåligt som du fick mig att må. har aldrig gråtit så mycket som jag gråtit
över dig. jag har aldrig hatat någon så mycket som jag hatade dig. det har aldrig varit så skönt
att släppa en person som det var att släppa dig. men du kommer tillbaka på natten, på dagen
och du är som en jävla parasit som ständigt sitter i mitt huvud.
det går inte riktigt att beskriva vad jag känner,tycker och tänker just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0