you turn at the lights

Sådär nu har jag precis kommit hem. har som sagt jobbat på ica till 4.
var med kevin och frida innan det. kan säga att jag var riktigt trött, men jobbade ihop iallefall 4 hyllor! 
gick o mötte therese direkt, så gick o kikade lite på stan, hittade ett par skor. 
sen käka vi pizza sen drog hon hem. men nu måste fixa lite saker inför imorgon, har ju skolavslutning
gud vad tiden går fort hinner inte ens med, sen den 29 drar jag till norrland. inte lite skönt heller
har världens gulligaste grannar där uppe också, så det blir ju toppen ändå! :D
nej nu blev det långt. ska hoppa in i duschen, så skriver mera imorgon. slutar 11, sen senare ska jag kolla
när min kusin tar stundenten. puss!

sånt här händer efter jobbningen! snälla klasskamrater var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0