du lät mig förlora

hej alla fina!! kom hem runt halv 12 igår från felicia, hade världens finaste dag med henne.
det var nog längesen vi garvade sådär mycket. men tack så jäkla mycket♥ gick hem och frös som en jävel också.
förresten, fick en pälsväst av felicia också, skitsnygg!! och sen har jag alltid letat efter mina sysslingar, som jag var med jättemycket förut när jag var mindre. vi åkte jämt raggarbil osv, efter flera år så har jag äntligen hittat dom!! 
marcus och melvin iallefall :) marcus går i min skola, och melvin går i6:an ithink? men as kul iallefall, så hoppas jag får träffa dom snart igen :D men om en timme kommer fanny hit, sen ska vi köpa lite saker. sen upp till pickaboo och köpa mer färg så jag kan fixa mitt dipdye eftersom det håller på att gå ut, sen vid 6 drar jag och familjen till kingen och är med mormor,morfar & kusinerna för mormor&morfar firar 50 år tillsammans!! världensbästa♥♥ efter det kommer fanny hit och sover med mig, kanske även färgar håret på felicia idag. eller så blir det imorgon, kommer säkert bli skitsnyggt eftersom jag ska gö det! men nu blev det långt, puss
finaste sysslingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0