Förhållanden.....

...Mår så bra, som jag sa i andra inlägget. Men så fort jag lyssnar på någon låt så kommer minnen upp och man vill bara sjunka igenom allt. Har bara lust och skriva av allt på bloggen så ni behöver inte läsa om ni inte villl.
Gällande förhållande osv. när jag var runt 13-14 visste jag inte vad kärlek var, jag var aldrig någon som blev kär, inte ens någon som höll på med någon. sket i kärleken, jag hade mina vänner och just då behövde jag ingen kille. Förra sommaren fick jag min riktiga kärlek Emil. trodde jag aldrig skulle bli så kär som jag var i han.
det höll inte alls länge. men jag visste att jag älskade han, riktigt mycket också. efter det tog slut, mådde jag dåligt ett långt tag. men jag försökte leva vidare och efter några månader lyckades jag. efter det så föll jag nästan för varenda kille. kändes som jag knappt kunde vara vän med någon kille utan att få känslor. haha
men jag kämpade på och jag lovade mig själv att aldrig hitta någon innan jag var beredd. men som vanligt fick jag killar efter killar efter killar. och livet blev bara ännu dåligare. 
Ni vet att jag var nyss tillsammans med anton, och ja. det höll inte länge & tro att jag är player eller vafan ni tycker, men det funkade inte. det kändes bara som att jag behövde någon och han var just den enda som fanns där. Klart jag älskade han, det gjorde jag. vid första ögonkastet, men jag kämpade hårt för att få han. för det var en annan tjej som var ivägen, så jag gjorde av alla mina krafter på att få han! och nu efter ångrar jag allt, för igår skaffade han en ny brud efter bara några dagar jag gjorde slut :) kallade mig bitch och vet inte vad.
har lovat mig en sak, att aldrig falla eller skaffa mig ett förhållande innan jag riktigt känner mig säker. Take care
 
 

Kommentarer
Postat av: eve

Du är stark vännen!

2012-11-09 @ 19:34:17
URL: http://evelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0