inget kommer bli detsamma utan dig

heeeeeeeeej!!!! jag har jättetråkigt så tänkte skriva ett litet gulligt inlägg, just nu mår jag bra
skiter i allt osv, lever helt enkelt mitt liv. så fuck all! :D 
imorgon har vi studiedag fyfan vaaaaa skönt! hade även inställd so så slutade 10 i 2 :)
sen på engelskan fick jag o ebba pengar av våran lärare så vi drog och köpte över 1 kg kakor och 3 drickor
till våran engelskagrupp på typ 8 personer :) tjocka blev vi iallefall. så käkade inte nå lunch.
kan säga att jag och ebba fick DAMP på en sak, trodde jag skulle slå sönder skolan. haha bästa!! 
efter skolan drog jag på möte och sen hem, nu ska jag snacka med äckelfelicia♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0