-

 

Vi var som syskon, våra minnen går inte att beskriva, de är sjukt en underbara! tiden med dig har vart så roligt, vi umgicks dagar in o dagar ut o en hel del nätter i över fyra år. du var den jag litade mest på, du fanns alltid här vid min sida o du gjorde allt för att jag skulle må bra, på samma sätt stöttade jag dig, att veta att man alltid har någon som står på en sida så nära kändes bra, den känslan finns inte kvar nu, om man tänker tillbaka så hade vi det underbart tillsammans, vi berättade allt, vi gick igenom både grått o skratt tillsammans, o nu, nu är allt borta, allt bara tog ett stop alla bilder, minnen ord o skratt kommer alltid finnas kvar inom mig, för i min kropp lever du fortfarande kvar, du kommer alltid finnas i en stor del av mitt hjärta.Båda vi har haft sjukt dåliga tider i våra liv på grund av olika saker, då fanns du där hos mig o jag fanns hos dig, nu kan tårarna inte sluta rinna ner på mina kinder, jag vet att vi bråkat jävligt mycket o att jag oftat startade de, men du var speciell, jag högg dig i ryggen gång på gång men ändå stannade du kvar hos mig, då är man en sann person, vi har lärt oss så mycket utav varandra men nu ska allt bara försvinna, vi har verkligen gjort så mycket tillsammans, jag kommer aldrig kunna glömma dig min fina vän, rykterna kom o gick, men vi brydde oss inte om vad folk sa tyckte eller tänkte om oss, vi levde våra egna liv o kämpade igenom allt tillsammans, för tillsammans var vi starkare än någonting, ingenting kunde krossa oss om vi bara kämpade o trodde på att vi kunde klara det.att veta att våran vänskap snart kommer ta slut om det fortsätter så här får mig att må illa, lixom hur ska två personer göra så att vi hålller oss borta från varandra, utan dig vid min sida är jag inte säker på att jag funnits idag, så dåligt jag har mått o så mycket jag har gått igenom i mitt liv, så fanns du där, du hjälpte mig upp på fötter när jag föll.jag skapar bara problem för dig säger inte hejdå, men du mår bättre av att inte vara med mig för att jag gör dig bara illa. jag har kastat ditt namn i smutsen så många gånger, jag vill bara säga förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0