13 personer!

Jonathan norrena - Gulligaste personen som finns. som alltid bryr sig! ♥
Johanna jansson - En utav mina bästavänner. skulle inte tänka mig ett liv utan dig, älskar dig!! ♥♥
Tim holmgren - Träffat några gånger, ur lätt och snacka med om saker!! Snygg & rolig :) 
Moa öibacken - finns inga ord för dig. vi tappade bort varandra totalt, saknar våra galna minnen tillsammans. Älskar dig lika mycket & kommer alltid finnas för dig.. ♥
Simon säll - En liten minifjortis! ;) Men as schysst och snyggaste 99:an i avesta LÄTT! 
Alva janzon - känt i flera år nu. fortfarande den goaste personen jag känner & superfin, lätt och snacka med!! Puss♥
Klash amed - bästa killkompisen!! har jämt så kul med dig, och sen är du skitsnäll & fin! ♥ 
Fanny widen - åh finaste personen. skit härlig och jätteunderbar. Älskar dig!! 
Linus nyman - hade kontakt förut, en underbar kille. ♥
Hanna eriksson - min barndomsvän. inte träffat på flera år, får ta och ses snart. lika fin som alltid!! 
Buster johansson - jättego & fin kille. as social på fyllan ;) finns alltid för dig. du är stark gubben ♥
Frida jenssen - världens bästa klasskompis!! älskar dig hur mycket som helst. ger aldrig upp för dig&mig♥
Maggie rahkola - min fina vän. som alltid finns där!! Love yoooou

Kommentarer
Postat av: frida jenssen

åhh, gullig du är besti!! tycker om dig en hel sel ska du veta!!<3<3<3<3

2012-10-12 @ 21:36:22
URL: http://fridajenssen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0