A real friendship never ends ♥

Finns ingen som denna tjej, och då menar jag verkligen ingen en som alltid har stöttat mig och visat mig vad livet egentligen går ut på. Hon är så mycket mer än bara min bästavän hon är också min syster.
Vi har haft ett enda bråk och det varade tyvärr i över 1 månad. jag var förrvirrad utan henne, det kändes som ingen förstod mina problem alla sa bara att dom fanns där men egentligen när man behövde dom så sa dom bara '' det kommer ordna sig '' men dom hade så fel. sen försökte jag o fanny reda ut vårat bråk och vi började umgås igen. det var då jag förstod att man måste ha en mening för att leva och hon är och har alltid varit min mening.
hon har alltid ledit in mig i rätt spår när jag har gått in i fel spår i livet. kommer aldrig kunna tacka dig
♥ Du är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0