anledningar till dålig bloggning...

hej mina fina!! förlåt för jättedålig bloggning, men har faktiskt mina anledningar.
i tisdags tog vi nån spruta i skolan, och blev helt död efter den, så när jag kom hem somnade jag direkt.
så hade ingen lust och blogga..
i onsdags gick jag till skolan som vanligt, men gick hem efter 2 timmar ungefär.. hade verkligen jätteont i magen, sen när jag kom hem, så la jag mig och sov. kunde knappt röra mig, så mamma ringde lassarettet. så det visade sig att jag hade en bakterie i mage, så mamma köpte proviva. och det har jag levt på sen igår, har inte ätit nånting alls. usch, blä! men ska iallefall till skolan imorgon :) är hemma själv för min syster&mamma är hos mormor, så har inte så mycket att göra. men nu ska jag försöka ta tag i bloggningen igen!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0