att man kan sakna någon så det gör ont

Rubriken får tala för sig själv, har aldrig saknat någon person såhär mycket.
Jag brukar jämt undra innan jag ska somna, vad hände egentligen?
Vi stod imot alla, det var lixom du&jag. bara vi vi gjorde allt, och då menar jag allt.
jag kände verkligen att jag inte behövde vara någon annan för att bli accpeterad för dig.
den dagen jag snackade med mamma om att få åka till mora och jag inte fick det.
jag började gråta, och sa '' min bästavän bor där mamma '' har aldrig gråtit så mycket.
jag vela bara va med dig. ville bort från avesta, bara att få umgås med den som betyder mest för mig.
och det bästa var att både min mamma & syster tyckte verkligen om dig riktigt mycket moa.
även än idag så pratar dom om dig och frågar när du ska hälsa på nästa gång. dom saknar dig lika mycket som jag saknar dig. jag saknar dig att få kalla dig min bästavän. att få va en del av ditt liv.
just nu vet jag knappt vad som händer i ditt liv, vi snackar aldrig. hur kunde allt förändras? 
när alla sårade mig, visste jag att jag alltid hade någon som aldrig svek mig. och det var du
jag kommer alltid att älska dig även fast inget är som förut. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0