min bästavän!

hej, fanny här!
jag vill bara säga att madde är bäst i hela världen. älskar henne mer än nått annat!
hon finns där när man behöver henne, hon är som en syster för mig!
en bättre människa finns inte. kan snacka med henne om allt, verkligen allt! <3
hon har väldigt lätt för att få vänner men om man är hon henne så är de inte så kostigt att alla vill va vän med henne!
hon är min förebild..vi gör knäppa saker jämt..ända sen första gången jag träffade madde så har jag tänkt att hon är en toppen tjej jag vill verkligen bli som henne, bara för hon är jämt så stark när hon får motgångar och så snäll mot alla!
puss & kram från maddes bästakompis fanny! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0