Nu har jag tänkt efter..

..Nu sätter jag stopp för allt, jag ska sluta röka och umgås med dom som jag verkligen trivs med..
vet inte hur många vänner jag har förlorat pga all skit jag har börjat med, mår riktigt dåligt över det.
folk jag har känt sen mellanstadiet och som jag hållt ihop med pratar knappt med mig. det gör så jävla ont.
föll för en kille, riktigt jävla hårt. och han dissade mig pga av att jag rökte, och nu tänker jag efter.
varför håller jag på med massa sånt? jag blir ju inte en bättre människa eller får bättre ryckten eller nått.
det leder bara till massa skitsnack och jävligt dåliga ryckten, vill inte ens gå till skolan längre. känner inte igen mig själv. tänker stå upp för mig själv bli starkare i grupptrycket och försöka kämpa tillbaks till mig själv igen.
Tänker dra mig ur denna situationen, om ni vill hjälpa mig eller inte är upp till er. Jag kan klara det själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0