true friendship never ends

Jag har nog den mest fantastiska & finaste vännen på jorden 
Hon som alltid hjälper mig, hon som alltid är ful, men ändå är hon så grymt fin!! 
kan nog inte önska mig mer än att ha denna vän för-all-tid och då menar jag det också.
hatar när jag och hon bråkar som vi har gjort ett tag. men vi hittar alltid tillbaka till varandra
och ni där ute som försöker förstöra nått mellan oss, ge upp. vi är starkare än er! 
tack för att du alltid får mig på topphumör så jag orkar med livet.
och du vet vart jag bor osv, så du vet att det är bara och komma om det är nått.
lär känna denna person, hon kommer förändra era liv.. världen bästa moa ♥ ♥ 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Trevlig blogg du har! :)

Just nu så har jag en giveaway på min blogg! Där kan du vinna iphone4-skal! :)
http://sandralouiseisabelle.blogg.se/2012/october/giveaway.html#comment

2012-10-05 @ 11:27:05
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0