allting bara snurrar

nejmen hejsan! ja min bloggning suger, men sånt är livet när man inte har tid. men försöker iallefall.
drog ut lite spontant runt 11 eftersom jag aldrig är ute på helgerna längre osv pga massa saker.
så tyckte det skulle va skönt, träffade på alla slags roliga människor! dock slutade inte kvällen bra.
eller för mig slutade kvällen kanon, för jenny var det jobbigare. min lilla pluttis♥ men nu är det löst iallefall!!
drog med ragge en stund bakom buskarna och satt där o pratade i över 1 timme, har ju varit lite spänt mellan oss enligt mig även han också säkert. så vi satt och pratade ut om allt, han sa vad han tyckte & jag sa vad jag tyckte osv. så det slutade iallefall inte med bråk som tur va :) bäästabästadu♥
drog hem vid 3 på natten sen, haha! somnade direkt och vaknade med högfeber & försylning kunde inte komma upp ur sängen förens klockan vad vid 3-4
men det var det värt iallefall!! nu tänker jag lägga mig i sängen och slå på en bra film, skulle träffat ragge idag också eftersom vi hann inte prata ut om allt. men ringer han sen istället!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0