dålig bloggning

hejsan! kändes som det var 100 år sen jag bloggade, men kom hem från ludvika igår vid halv 8
och jag kan säga att jag somnade direkt när jag kom hem, hihi! men jag o jenny kom till ludvika vid 8, då mötte ludde,kim & kevin oss vid donken. sen drog vi hem till kim, var as packat med folk som man inte kände, men efter 10 minuter så kände man alla, haha skönaste♥ men vi rökte vattenpipa, dunka musik, drog till donken på natten och hade bara sådär allmänt roligt! dygnade även också, somnade nästan vid 6 på morgonen men då kom jenny och väckte mig och sa att hon skulle spruta senap i kims ansikte. HAHA jävla idiot, sen vaknade kim med senap, majonäsgruka & idominsalva på sig. kan ju säga att jenny låg riktigt risigt till ;) men så jävla kul hade vi iallefall! fick iallefall 1 timmes sömn ungefär :D sen när jag kom hem från skolan idag så somnade jag direkt lol.
men nu ska jag sluta skriva så ska ni få en bild från en natt man sent glömmer ( fler kommer sen ). puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0