Det här är det sista jag skriver till dig...

.. Känns som bloggen är det bästa stället att skriva av sig på, så ni väljer om ni vill läsa.
För en månad sen kontaktade en kille mig som jag har känt i 3 år, och vi har aldrig haft kontakt sen 2 år tillbaka
han skrev ett sms till mig och jag blev nog den chockaste tjejen jag någonsin har varit.
han skrev när han va full och skrev att han ville träffa mig dagen efter? men hallå, alla skriver ju saker dom knappt kommer ihåg när man dricker osv. så jag tänkte lixom '' visst '' sen lixom var det väl inge mer med det.
gick och la mig mig och vaknade vid 11 och klockan blev 1,2,3,4 sen skrev han att vi kunde ses.
det blev en chock för mig igen, att han ens kunde komma ihåg det? men visst, drog ut och träffade han.
vi fortsatte och träffades varje dag i ungefär en vecka, vi började hålla på. jag blev kär och jag blev verkligen fast vid han. han var den enda killen jag kunde snacka med om jag mådde dåligt eller hade problem med något.
han gjorde mig glad mer än någon annan,
han sa till mig att han inte vela ha ett förhållande och jag tänkte '' visst vi kan va vänner ''
vi träffades ofta bara som vänner och han ville alltid att jag skulle må bra, för han skulle aldrig kunna såra mig på något sätt. han ville hjälpa mig att göra så jag kunde radera alla ''kärleks känslor '' det gick bra till jag fick jag reda på 3-4 gånger att han hade hållt på med 4 tjejer bakom min jävla rygg?
hur kan man vara så jävla idiotisk och sjunka så lågt när han nyss skrev till mig att han inte ville ha ett förhållande.
tänkte inte nå mer på det tills jag fick se med mina ögon att han höll på andra, jag sjönk verkligen till botten.
började röka, började dricka för att gömma mig bakom alla problem. har aldrig svikit så mamma så mycket.
men det var den enda utvägen för mig. jag håller på att ta mig upp ur botten fast det är svårt.
men jag har mina älskade vänner för min sida. 
och det är ett av själen att jag aldrig är ute längre. min kropp orkar verkligen inte.
men nått som är säkert är att jag aldrig tänker ge upp bara för en kille råka ''krossa'' mig totalt.
han får göra vad han vill, och vi har ingen kontakt längre. jag vill inte ens ha kontakt med han.
varje gång han skriver ignorerar jag bara för jag vill inte ha han, inte ens som min vän.
jag tog allting framför han hur jag kände för han att jag gillade han, jag fick en puss på kinden och han sa att han verkligen tyckte om mig. men allting var bara bullshit han ville bara leka med mina känslor det var allt han ville och krossa mig. men nejdu! du kommer aldrig kunna krossa mig så mycket så jag inte kan ta mig upp
du kan va glad och låtsas som ingenting men jag vet allt för du har varit min.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0