jag vet inte vad jag vill längre

hejjjjjjj. kom hem från skolan för typ en timme sen. var en såndär skojdag för mig jenny&elin,
så vi busade på lektionen, satt tejp typ ovanför dörren så när läraren kom fastnade han med typ ögonbrynet i tejpsaken. HAHAHA höll seriöst på att dö av garv sen tog vi massa wierdkort så vi garvade ännu mer.
men tycker jag hade en bra start på en fredag. dom gör min skoldag verkligen♥♥
men ah, vad ska jag göra idag? har faktiskt inga planer, är hur jävla trött som helst. träningsverk imagen för jag har skrattat så mycket idag. men imorgon halv 10 ska jag till kupolen med mamma&mormor.
sen efter det kommer min efterlängtade maddeee hit så sover hon här :D:D så min helg blir ju toppen iallefall.
men nu blir det mycket!! hihi puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0