Johanna Jansson.

Vart ska man börja lillaplutten? ibörjan var vi inte alls bra vänner, träffades lite då&då på qulturhuset.
men vi pratade aldrig riktigt, men sen hände något. tänker inte berätta vad som hände men ah.
vi träffades ba poff och snackade om just den saken som vi gick igenom tillsammans och sen bara blev vi grymt bra vänner och vi träffas nästa varjedag. och jag vet att man alltid kan snacka med dig om precis allting.
spelar ingen roll om det är stor eller en liten sak och vi säger typ allt till varandra.
och jag kan alltid va mig själv med henne och det är så jäkla skönt, och vi har gått igenom samma saker tillsammans så hon förstår vilka saker jag går igenom och jag förstår vilka saker hon går igenom.
och hon är lätt en utav mina närmsta och vi har haft våra bråk som alla andra har med sina vänner.
men jag vet att vi inte kan va utan varandra. älskar dig johanna och det vet du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0