kan inte säga mer än att jag är lycklig

hej! dålig uppdate, men har haft verkligen väääärldens grymmaste kväll/natt!
började med att jag och tove drog och käkade pizza, sen ringde sara och vela att jag skulle följa med henne & emelie till norberg på någon bilträff, så vi åkte dit med viktor sen åkte hanna med också
lärde känna as många nya människor, och träffade världens absolut mest finaste killeee anton♥♥♥
så han fick vara min värmesak hela kvällen eftersom det var grymt kallt.
sen så var platserna i bilarna fulla, så jag,jenny,teddy & någon random vi hitta på gatan vi sov hos david
sen hade vi ingen skjuts hem idag, så vi fick lov att be min systers kompis komma o hämta oss.
så har precis kommit hem, är helt jävla död. somnade väl runt 5 imorse
ska snart ringa antoooon och sakna han så jävla mycket!! hihi puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0