live moves on'

Ljuset har slocknat, vägarna spärrats
glöden den brinner för minnen som hägrar, mitt hjärta vägrar släppa de vi hade
gräver djupt efter kärleken som vi tappa i sanden.
Men ser dej gå, vänder ryggen, backar bak, får ett slag i mitt bröst tappar andan ett tag.
Vill ge dej andetag, hjärteslag, läka dina sår
vill vara plåstret när du trillar, fast du vänder om och går.
Vill vara allt för dej, fast en liten del räcker och bara tanken på ditt namn ger mej värme som ett täcke
vill hålla dej för mej själv, vill kunna kalla dej för min osen skryta om min pojkvän.
att han är bäst, han är den vackraste på jorden, ni behöver inte tro mej.. men ni borde.
han är min ögondiamant, han va min dröm, jag är vaken... allt är fucked.
Vill ge dej stjärnor som faller, men är rädd står och skakar galler.
Tankar river mej i bröstet, vill ha dej här, jag vill höra din röst men får nog aldrig de igen.
Är rädd för verkligheten är rädd för sanningen, jag vill strö salt i såret vill gå vidare men de går ej.
kan inte släppa oss två, går på samma gamla sår som jag gjorde igår,
lever i de förflutna jag har frågar utan svar, snälla svara jag undrar!
Vill ha en andra chans att bevisa att jag faktiskt kan vara den du börja att gilla, måste vaknar nu för tiden står stilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0