mitt allt

Vad vore jag utan er tjejer? Det är vi som ska hålla ihop i vårt&torrt.
hade aldrig orkat kämpat om jag inte hade er, det är er jag spenderar mina värdefullaste minnen med
visst vi kan också ha våra bråk ellerhur? men ingenting kommer sära oss & ingen kommer kunna krossa oss ♥
ni är dom jag trivs med & jag är så glad att ni ställer upp för mig när jag behöver er som mest.
och ni vet att jag alltid ställer upp för er och jag tänker absolut aldrig lämna er 
♥ Sara söderholm ♥ Tove johansson ♥ Jenny Eklund ♥ Johanna Jansson ♥ Hanna dawhlin ♥ Moa blixt
Dom bästa jag har

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh älskling, bästa du!<3

2012-09-12 @ 15:09:09
URL: http://Hannadawhlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0