why can't you love me like i love you?

hej! förlåt så himla mycket att min blogg inte bara blivit uppdaterad men har inte haft tid.
var i skolan som vanligt, slutade vid 2. drog hem & käkade sen skulle jag & patricia plugga men så blev det inte
tog bussen upp till pickaboo med jenny & köpte massor av godis & energidryck, hihi tjockisar!
var där några timmar, tog bussen hem. drog hem o pluggade lite snabbt sen drog patricia efter en halv timme
sen bad jenny mig & komma ut så drog ut och mötte henne och snackade om allt.
fan vad skönt att jag har en vän som dig!! så nu känns allt mycket lättare enligt mig, haha ;)
ska fortsätta med min inlämingsuppgift sen hade jag tänkt & sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0